Weboldalunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába, az elfogadott cookie-k körét a beállítások módosítása gomra kattintva tudja meghatározni. A cookie-k kezeléséről IDE kattintva tájékozódhat.

YANRATA törzsvásárlói rendszer

Mi a Yanratánál a hosszú távú kapcsolatokban hiszünk, ezért nagyon fontos számunkra, hogy vásárlóink megbecsülve érezzék magukat. Hűségpont rendszerünk keretében minden termékünk után a vásárlásának 10%-át pontok formájában jóváírjuk Önnek. Hűségpontjait a jóváírástól számított 365 napon belül használhatja fel. A beváltáskor 1 pont egyenértékű 1 Ft kedvezménnyel.

A jóváíráshoz megrendelését regisztrált felhasználóként adja le. A hűségpontot már rögtön az első vásárlása után megkapja, az automatikus jóváírás az átvételt követő munkanap megtörténik.

Hogyan működik?

Egyszerű a hűségprogramunk, nincs kizárt termék, minden YANRATA bio natúrkozmetikum vásárlásakor 10 forintonként 1 pontot jóváírunk.

Meddig érvényesek a pontjai?

Minden hűségpont a jóváírástól számított 365 napig érvényes

Hol tudja megnézni az egyenlegét?

Miután bejelentkezett, kattintson felhasználói fiókjára, ennek az aljára görgetve láthatja aktuális egyenlegét, illetve az esetlegesen még jóváírásra váró pontokat. Rendelés leadásakor a Pénztár oldalon szintén láthaja aktuális hűségpontjait, és itt a Hűségpont megadása mezőbe írja be a beváltandó pontok értékét, majd kattintson a Beváltás gomra. A beváltás során annyi forinttal kedvezményt kap, ahány pontot váltott be.

Mire válthajta be a pontait?

Szállítási díj fizetésén kívül bármilyen termék megrendelésének kifizetéséhez beválthaja a pontjait.

A vásárlása után mikor kapja meg a pontokat?

Az adott vásárlással megszerezhető pontok jóváírása akkor történik meg felhasználói fiókjában, amikor a rendelés állapota teljesítetté válik, tehát átveszi rendelését. A jóváírás az átvételt követő munkanapon automatikusan megtörténik.

Mi történik pontjaival, ha lemondja rendelését?

Amennyiben rendelése részben vagy egészben lemondásra kerül, akkor korábban az adott rendelésre jóváírt hűségpontjai a lemondás arányában csökkennek. Ugyanez vonatkozik a nem teljesült megrendelésekre is, amely lehet a yanrata.hu részéről bármilyen okból át nem adott, vagy a Megrendelő által megrendelt, de át nem vett termékek után számított pontokra is. Ha a megrendelését nem veszi át megrendelése (vásárlása) törlésre kerül, az adott vásárláshoz tartozó pontjaival együtt.

Kell-e hozzá törzsvásárlói kártya?

Nincs törzsvásárlói kártya, a hűségprogram igénybevételének feltétele, hogy regisztrált felhasználóként adja le rendelését. Az adott rendelésért járó pontokat a nyomon kísérheti a Kosár és Pénztár oldalakon, valamint a rendelés visszaigazolásban is.

Csak a hűségpontokhoz van szükség a regisztrációra?

Természetesen a regisztrációnak más előnyei is vannak:
- következő rendelését gyorsabb tudja leadni, mert nem kell ismét az adatok megadásával törődnie
- rendelésének állapotát nyomon követheti
- korábbi rendeléseit megtekintheti a fiókjába belépve, amit akár újra rendelhet, így még a kosárba válogatással sem kell foglalkoznia

 

A hatályos törzsvásárlói szabályzatot elolvashatja itt.

Az oldal tetejére